17 mars 2010

hotell Andrum

Hej alla fina,
jag måste bara visa ett så rart litet ställe... det här är Hotell Andrum, ett supercharmigt trädhus och hotell, sex meter upp i en gammal ek på landet utanför Falköping, med hagar och kossor runtomkring. Hotellet består av ett dubbelrum, och frukosten hissas upp i en korg! Jag har faktiskt haft det stora nöjet att få klättra upp och kolla in denna pärla när den var alldeles nybyggd för några år sen.


Om du vill veta mer om Islanna gård som världens bästa Bo och Ann-Charlotte driver, med trädhuset hotell Andrum och ett ladugårdscafé med hembakat ekologiskt, klicka på länken. Ett litet tips om det är någon av er som har sverigesemester på gång i sommar :-)
Bilden här ovanför har jag lånat från Islannas websida.


Kram - vi hörs!

Susanne

9 kommentarer:

anna sa...

Så himla mysigt! Värt att tänka på inför sommaren, tror jag
kram

Solfyllda segel sa...

Vilket häftigt ställe att få vila upp sig på.
Kram Therése

Älskade pion sa...

Ja du där skulle man nog inte må illa. ;)Vad mysigt det ser ut,men jag är ju höjdrädd så jag vet inte om det skulle funka.;)Ha en skön dag vännen. Kram Ulrika

Karin Lindström sa...

Hej Susanne!

Åh, jag har läst om dem. Vilket härligt ställe det verkar.

Vad skönt att det gått bra för familjen i Chile. Det är hemskt vad det händer otäcka saker runt om.

Hoppas allt är bra med dig också! Vad skönt att maken är hemma nu igen;)
Kram Karin

Lena sa...

Jag måste hålla med om att det var väldigt charmigt. Verkligen mysigt. Gäller bara att inte ha för bråttom ut på morgonen.

Matilda sa...

Vad mysigt, det där ska jag absolut prova på framöver! =)

Kram, Matilda♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Vilket mysigt hotell, bara namnet andas ro. Tror att det ska finnas något liknade i Västerås.
Kram,
Regina

millandante sa...

Låter som total avkoppling... så härligt!
Jasså du är nyfriserad... jisses:o
Kanske du skapar nytt hårmode...;)
Må gott!!
Kram

Inka sa...

åh, vilket smultronställe. Där skulle jag verkligen kunna tillbringa både en och flera nätter. Ljuvligt!


Kram Inka