27 augusti 2010

det stinker!

Hohoj!
Igår blev jag överraskad ska jag be att få tala om - goaste C hade bokat in oss två på ansiktsbehandling, bara så där! På By Barda, som är Jean Pierre Bardas nya salong (vet jag nu alltså. Annars hänger man ju inte med vad som händer precis). Gode tid, vilken bra överraskning. Det går nästan inte att beskriva hur lyxigt det kändes :-)
Slitna småbarnsmorsan på fina salongen.


Jean Pierre Barda själv var också där och jobbade, han har inte bara lånat ut sitt namn till salongen som man hade kunnat misstänka. Det fanns ett litet bord med kändisfoton på honom, som ett litet altare nästan :-)

Sen gick vi och åt på en fiskrestaurang, jag åt en supergod fisksoppa med massor med vitlök - så idag har jag fått varna alla på jobbet för min andedräkt... Men vilken otroligt trevlig kväll!
Kram från
Stinkbomben

6 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken trevlig överraskning! Det låter som ni hade en riktigt mysig heldag tillsammans.

Ha nu en härlig helg!
Kram,
Regina

Hem och Harmoni Marie sa...

Lät ju himla mysigt...!

Och jag är också vaken nu, tidigt lördag morgon... :)
Somnade så klart i soffan i går kväll också.

Ha en trevlig helg! Kram Marie

Anonym sa...

Avis avis...
Vilken kväll.

Ja IKEA ja, det tar vi snart.

Kramar
Jo

Lilla huset på prärien sa...

Oj det låter verkligen lyxigt det där! Det var år och dar sedan jag unnade mig någonting sådant...

Tack för din söta kommentar om bilderna! Jag har redigerat dem i ett program som heter Picnic. Gratisprogram på nätet som jag använder ibland - tycker det är jättebra.

Önskar dig en skön söndag imorgon!

Kram Jenny

Anci sa...

Det gör väl inget om det luktar lite! :) Du har ju haft en underbar dag.

Kram
Anci

Annas skattkammare sa...

Vilken go vän! Förstår att det kändes riktigt lyxigt! nice.
Kram /Anna