27 mars 2012

jamen vad hände nu då?

Men alltså hallå. Nu gick jag visst och köpte en kudde som var rätt höstmurrig i färgerna.
Brun. Mörkbrun.


Men jag försvarar mig med att det var på rea, halva priset! Då är det svårt att låta bli alltså. Och den har turkosa blommor, och jag blir glad av att se den.

Kudden kommer från Himla och fodralet är tvättbart i 40 grader, perfekt för de här kladdisarna man delar hus med alltså.

Har ni hämtat er från sommartidströttheten ännu? Det är ljuuuust på kvällarna nu, hurra!
Vi hörs snart, ta hand om er!
Kram kram
Susanne

9 kommentarer:

Graadskan sa...

Väldigt fin kudde! Och det lär ju bli höst igen så småningom, även om vi inte gärna pratar högt om det just nu... ;)

Kram!

Beas sa...

Äsch.... jag har brun duk och turkost ljus i köket och skäms inte det minsta! :-D

Tycker kudden är helt fantastisk!

Kram Bea

Stina sa...

Fin kudde. Jag är lite så där så det spelar ingen roll vad man har hemma under en viss årstid. Gillar man saken så passar den även i snöstorm.;-D
Kram till min goa gumma.:-) Stina

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Halloj Susanne!!
Ursnyggt skulle jag vilja säga!
Man ser ju när man hittar nåt som kommer att stanna hos en läänge.
Det är bara att slå till:)
Har du gjort det fina fjärilspysslet?
Har ju som många andra fått dille på fjärilar, insekter och sånt:)
Ha en härlig dag.
Kram Anette

Dagdrömmar och verklighet sa...

Bra köp, känns inte alls höstlig om du frågar mig! Passar ju perfekt till ljuslyktorna och tulpanerna dessutom!

Kram Malin

Radhusdrömmar sa...

Vilken fin!
Ja det är bra att det är ljusare på kvällarna. Då kan vi ta en pw/joggingtur snart igen :)

Kramisar!
Jo

Kamomilla sa...

Vacker kudde, sannerligen. Jag förstår verkligen att du köpte den!

Mamma C sa...

Tycker den passar lika bra nu som på hösten. Den var superfin.
Kram Mamma C

kardemumma sa...

Underbart vacker kudde! Kuddar kan man inte ha för många av ;))
Tusen tack för att du alltid lämnar söta kommentarer!
Kram Carina