13 april 2011

florabilder

Men HÄRREGUD, vart tar tiden vägen egentligen? Mig rusar den iväg från just nu i alla fall. Men det är väl bara att hänga med i svängarna. Det är mycket roligt som händer.

Man kan hitta fina florabilder till en liten peng på Tradera. (Tjohoo!) Nu ska jag bara klura ut vad jag ska göra med dem :-)

Till exempel skulle man kunna rama in dem enkelt med plexiglas, som Benita med fina bloggen Chez Larsson har gjort med sina. Bilden här nedanför har jag lånat från hennes blogg.


Känner jag mig själv rätt så blir väl mina bilder liggande ett tag, jag skyller på att det är lite mycket annat nu...
Nää nu govänner, nu har tiden kört slut på mig för idag. Vi hörs snart igen!
Susanne *VROOOOOM*

4 kommentarer:

Jessica sa...

Halloj,
finfina bilder du köpt! De är fina att bara hänga upp i en nypa, behövs inga dyra ramar!
Ang. Broder - vilken inspirationsbild! Tyvärr ser inte vårt förråd ut sådär fastän vi har den serien på två långa väggar....

Må gott och njut av våren!
Kram Jessica

Älskade pion sa...

Fina bilder du har hittat,du hittar säkert på något bra med dom.;)Kramar Ulrika

Essay_writer sa...

this is great

Inka sa...

Hej, Susanne!

Jättefina bilder. Jag ropade också in 12 st.på Tradera, och för en billig penning. Jag gjorde som skolplanscher med mina. Gå in och kolla om du vill. Både fint och enkelt. Men det var fint att glasa in de också. En gång har jag sett att någon tapetserat en fondvägg med dem. Ursnyggt.

Trevlig kväll!

Kram Inka