5 april 2011

allt i en enda röra


Hej på er mina krispiga vårprimörer,

Håhåjaja.
Nu i söndags hade vi laddat för ett Ikeabesök inför ett rejält och akut ingrepp i Operation Klädkammare. Serien Broder har vi siktat in oss på. (Någon av er som har några tips och kommentarer förresten? Smidig att montera hoppas jag :-). Bilden är ovanför är från Ikeas websida.
Och sedan var det ett superfint litet hus vi ville spana på också. Spännande.
Istället blir jag magsjuk - USCH! Hela söndagen bara föll pladask och jag låg i sängen som en urvriden trasa. Blörk.

Nu är jag pigg igen, tackom och lovom. Ikea blir det väl tid till  någon annan helg, antar jag. Vad glad man är när man mår bra igen (sen glömmer man det och stressar på som vanligt tills man blir sjuk nästa gång, eller hur?).
Ta hand om er så hörs vi snart igen.

Kram!
Susanne

4 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vad skönt att du är frisk igen, magsjuka är inte kul att ha. Visst är det skönt att få ordning och reda och det är ikea bra på.
Ha de gott
Kram Marie

Älskade pion sa...

Skönt att du mår bättre igen.Ikea har mycket bra dom.;)Go for it girl!!!;)Kram Ulrika

Simon sa...

Ikea är väldigt beroendeframkallande! Hoppas ni får ordning på er klädkammare.

Essay_writer sa...

It is still okay!