9 november 2007

kvällsfrid i radhuset

Jag passar på att skriva en liten rad medan sambon nattar barn. Friden sänker sig i huset :-)

Jag har fått ett så fint paket från Nublu med saker som jag har beställt, ska visa några bilder när jag har fått dem på plats!

Och så kikar jag in på Tradera en sväng. Det är nog fler än jag som har juldille där tror jag, just nu finns boken Julealfabetet till salu och budet ligger på hela 282 kr. (Den går att beställa ny från Adlibris för 201 balubas, och då utan kostnad för frakten om jag har fattat rätt!)

Jag hoppas att du som läser det här får en mysig helg.
Varma hälsningar i höstmörkret,
S.

8 kommentarer:

Beas sa...

Det lackar mot jul lite överallt...på Tradera, i bloggarna, i våra hem. En underbar tid!

Anonym sa...

Åh, tackar för boktipset. Det är härmed hemklickat, fraktfritt för 201 pixiluringar.
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Skatan sa...

Ja du, det där med auktioner är alltid lika spännande! Hur många gånger har man inte förundrats över saker som har sålts en bit över nypriset...?

Trevlig helg : )

.:Klara:. sa...

Jomen, på Tradera kan man låta lura sig emellanåt ;) Gäller att hålla koll så man inte bjuder onödigt mycket... frakten kostar en hel del också när det gäller böcker och tyger exempelvis.
Ha en skön helg!

Brunkullan sa...

Ja julen känns så nära nu! Jag har boken franska stemninger som etta på önskelistan till jul!
Och när jag väl fått den kommer den väl finnas till 50% på bokrean..hihi!!

Susanne

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det skönt att koppla av vid datorn....
Jag såg att "Vit jul" gick på tradera för över 500:-.....Vill man ha vissa saker så betalar man ibland mer än vad man ska....
Må gott, kram!

Mitt hem är min borg sa...

Hejsan!!
Ha ha.. Känner igen det där.. Visst e de roligt med barn springandes runt benen, men ibland e de så skönt å få sätta sig ner i lugn och ro framför datorn oxå..
Vilket bra namn du har på bloggen.. Passar bra in på mig me.. Hi hi..
Ja visst e vissa som tokiga på tradera.. =)
Hoppas du hittar ditt skrivbord, för eller senare.. =)
Ha en skön kväll..
Kram!!

Tidsmästarinnan sa...

Hej söta ni,
jag måste bara uppdatera slutpriset för Julealfabetet på Tradera - 310 kronor gick den för!
Kram igen
S.