27 augusti 2008

Ett år med bloggen - Cath Kidston-utlottning!

Tjohoo! Just idag fyller den här bloggen ett år!
Det firar vi med en utlottning tycker jag.


Du kan vinna en handkräm från Cath Kidston, med doft av rosor och nejlika.


Tröstpriser blir det också. Till exempel en av dessa små dekaler som jag hittade på Akimbo i Köpenhamn, fint att sätta på exempelvis en liten zinkburk... eller någon annanstans...


...eller en liten söt dekorationspinne till blomkrukan. (Vi får se om jag hittar på något mer!)

Gör så här om du vill vara med: lämna en kommentar till detta inlägg, senast på söndag 31 augusti kl 23.59. Om du vill får du gärna länka till utlottningen i din blogg (om du har någon!) och i så fall får du två lotter. Tala gärna om det i din kommentar i så fall!
Men du behöver inte ha någon blogg alls, det går finemang ändå! Du kan också maila till mig på tidsmastarinnan@hotmail.com om du vill.


Lycka till govänner!

Jag trodde nog att det skulle vara roligt att blogga när jag började. Men att det skulle vara så här enormt kul och inspirerande kunde jag aldrig tänka mig. Om det är någon därute som funderar på att börja så tycker jag verkligen du ska prova!

En massa varma kramar till dig som kikar in här, ny som "gammal" besökare :-). Och ljudliga slängpussar i mängder till alla er som lämnar så goa och rara kommentarer, er som jag tycker att jag känner nu, vare sig vi träffats på riktigt eller inte!

Susanne

93 kommentarer:

Pysselprinsessan sa...

Det är klart jag vill vara med! :) Hoppas du bloggar länge till oxå!
Många kramar

Anonym sa...

Jag vill vara med! Tjoho!

HURRA för Dig!

Hem och Lycka sa...

Stort grattis till ettårsdagen! Hoppas du bloggar många år till! Finfina priser, klart jag också vill vara med. Jag länkar i min blogg och lånar bilden på handkrämen. kram!

Efwa sa...

Grattis till ditt år med blogg!!
Klart jag vill vara med i utlottningen. Har länge drömt om att äga något från Cath Kidston coh nu passar ju bra! *ler*

PS. Själv började jag "blogga" för säkert 10 år sedan även om det inte hette blog då. Har haft en hel hög med bloggar sedan dess. *ler hemlighetsfullt*

Ewa sa...

Grattis vännen på 1-årsdagen. Självklart vill jag också vara med i utlottningen, och länkar till din blogg. Tjyvlånar lite bilder dessutom.

Kramis
/Ewa

Monkan sa...

Howdyhowdy, här är en som vill vara med och vinna !
Länkar till min sida
Kram monika

rosenskära sa...

Har ganska nyligen hittat din mysiga blogg och är väldigt gärna med i tävlingen. Just den handcrèmen stod jag och höll i när jag var och tittade i CountryStyle's butik utanför Falkenberg i somras. Men det bidde ingen...

Blir lite nyfiken när jag ser dina Hallandsbilder efterdom jag själv är bördig därifrån och vi ofta är i mina föräldrars stuga i Ugglarp.

Även om vi är skåningar sedan tio år tillbaka är det något alldeles speciellt med Hallands kuster, eller hur?

/Lena

Lilla huset på prärien sa...

Hej vännen!

Stort grattis på denna mycket stora dag. Såklart att jag vill vara med och jag länkar också på min hemsida. Du ska veta att din blogg är uppskattad.

Jag hade förresten varit anställd på mitt företag i 10 år för ett par veckor sedan... men den nya chefen sedan 6 månader sedan hörde inte ens av sig (jag är mammaledig)... vad säger man till någonting sådant?!

Nu håller jag tummarna för en god handkräm istället ;)

Kram Jenny

Anonym sa...

Jag är med, har tipsat
http://molnboanna.blogg.se/2008/august/handkram-1.html

mail: info@annakarlsson.se

Malin - I min trädgård sa...

Tack för kramarna! Ja visst är det roligt! Självklart vill jag vara med och tävla om dina fina priser! Och jag kommer att länka i högerkanten. Håller tummarna!

Kram M

PS. Hoppas det är okej att jag lånar en av dina bilder som länk.

rosenfröjd sa...

Jag vill självklart vara med i utlottningen.

Grattis till årsdagen!

kram/
¨M¨

Anonym sa...

Klart att jag är med! Jag gillar tävlingar :)

My Lovely Things sa...

Åh jag vill jätte gärna vara med!!

så fina priser..

grattis till 1 års dagen!!

Kram anna

Anonym sa...

Jag vill också vara med i tävlingen och jag går in på min blogg och länkar till denna tävlingen nu också :)

Anonym sa...

oj jag skrev fel adress i mitt förra inlägg, här kommer den rätta :)

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!

Vilken fin blogg du har! Är så roligt när man hittar fina och inspirerande bloggar.

Grattis till ett år!! Jag har lång väg kvar.. ;-)

Självklart vill jag vara med och tävla och länkar (lånar en bild) i min blogg!

Kram

Anonym sa...

Grattis till ditt bloggår!

Ljuvliga Cath Kidston! Vad gulligt att lotta ut en produkt av henne

Kramar Lena

Anonym sa...

Jag är klart med :D länkar till dig i min blogg :)

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4106564

Monika sa...

Hallåj!

Men! Att jag råkade hamna här på din ettårs dag! Grattis till ettåringen! :o)

Vilken underbar blogg! Den lever säkert till den blir 100!

Vill gärna delta i utlottningen!

Ha det bäst!

Monika

Anneli sa...

Det faktum att du hållit på i redan ett år talar väl för sig...en grattiskram till dig...och nu håller jag tummarna;)!!!

Anonym sa...

Jag är med såklart !:)

Anonym sa...

jag är med :)

grattis till ettårsdagen!

Tina sa...

HURRA, HURRA, HURRA på din "ettårsdag"... Du inspirerar verkligen här på bloggen, så jag ser framemot fler årsjubileum. Klart jag vill vara med i utlottningen, jag länkar också (lånar en bild) Kram Tina

Diverselådan! sa...

Klart man vill vara med i utlottning. Bra att du gillar att blogga, för jag gillar din blogg!
Kram!

Huset på kollen sa...

Hei,

Får "norrbaggar" delta også? :)

Gratulerer med ett år, fin blogg!

Ninis74 sa...

Jag vill vara med... =)

Elzie sa...

Ha, ha! Jag glömde att skriva en kommentar först. Var så upptagen med att kopiera och dona. Man är nog för trött för det här!!!
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Mjuka sa...

Cath är ju min favvo!! klart jag vill va med och tävla!! Länkat och klart hos mig
kramar M

Brunkullan sa...

Självklart vill jag vara med och vinna någon de fina priserna:)
länkar från sidan också!

Susanne

Johanna sa...

Jag är med !!
Älskar tävlingar med fina priser :-)

Anonym sa...

Jag vill va med....
Har givetvis på bloggen att du har tävling.

Jessica

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen. Du har ju så många fina vinster =)
mvh smillasplats.blogg.se

Mamma C sa...

Grattis på ettårsdagen. Så klart man vill vara med i utlottningen.
Kram mamma c

lottens vita och gröna sa...

oh susanne här har du med ett gäng slängpussar på din ett- årsdag! vad kul med utlottning, så fina priser!
ha det gott, varmkram lotten

Anonym sa...

jag har länkar och är med

Veronica sa...

Japp! Jag vill oxå vara med.. så klart!

kram Veronica

Marie sa...

Grattis på 1-årsdagen! Självklart vill man vara med i utlottningen!

Håller med dig om det du skriver om bloggandet, det är fantastiskt kul!

Kramar Marie

Anonym sa...

Jag vill såklart vara med!
(1 kommentar = 1 lott)

Jag är nybörjarbloggare, och jag håller med dig; det är verkligen beroendeframkallande och jättekul, både att skriva och läsa andras!

anonitota@bredband.net

Ulli sa...

Grattis på 1-årsdagen! Klart man vill vara med i utlottningen. Hoppas på tur!

Kram Ulli

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till ett år med din jättefin blogg!!! Och vilka priser sen då, det var inte illa! Men eftersom jag har den ljuvliga handkrämen och ett snarlikt hjärta så avstår jag fr utlottningen, ville bara gratulera dig och din blogg! Soliga hösthälsn fr Mari.

idas sa...

Grattis till ett år! Din blogg är kalas. Klart man vill tävla! Tyvärr har jag ingen blogg... ännu!
Ha en bra dag!

Glitter och Marsipan sa...

Hallå Susanne.
Grattis till året!!!
Och en superbra blogg.
Ja,dom sakerna vill jag ju så gärna vinna.Håller tummarna...
kram Anette

Anonym sa...

Grattis på 1 årsdagen av din blogg!

Jag vill jätte gärna vara med i utlottningen.
En av mina passioner är just dessa söta plåtburkar som man kan spara efter innehållet tagit slut!

Har länkat med bild i min blogg
http://quinna08.blogg.se/2008/august/cath-kidston-utlottning-hos-tidsmastarinnan.html
Ha en bra torsdag!

Camillha sa...

Grattis på ettårsdagen! Önskar dej lycka till i livet!
Många hälsningar från en som vill vara med i utlottningen.
Hurra, hurra, hurra, hurra!!!
Camillha i Sala.

Radhusdrömmar sa...

Klart jag vill vara med tjejen!

Grattis till 1 år! :-)

Kramisar Jo

Annie - Annalunda sa...

Vill gärna vara med - Cath Kidstons saker är underbara...och denna doftar ...rooooos! ;)

Länkar dig.

Kram Annie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till 1 års-dagen!
Ja nästa vecka är det min tur att fira 1 år... undrar vad jag ska hitta på?
Klart jag vill vara med på utlottningen...Hoppas på tur!
Kram
MArie

Ulrica sa...

Jag tar gärna en lott.

Grattis på ettårsdagen.

Designe sa...

Oj, va skoj! Grattis till ett årsjubileum! Jättefina saker du lottar ut! Jag är gärna med i utlottning! Kram :)

Anonym sa...

Grattis på den stora dagen! Det är klart jag vill vara med o tävla :)

Mail: master_jacka@hotmail.com

Jenny Penny sa...

Ja, Klart man vill vara med och tävla..

Jag länkar från min blogg oxå!

Grattis till 1 års dagen oxå, Blogga vidare..
Tjingeling!

Anonym sa...

Grattis!

Det är klart jag vill vara med i utlottningen!

//Cissi

Marra world sa...

grattis grattis
jag har också blogg men inte riktigt kommit igång
din är jättetrevlig att titta i

Michaela Lejonberg sa...

Hejhej! jag är gärna med i utlottningen:-) Lägger upp länk i min blogg oxå: http://lejonberghjorth.blogspot.com

mvh Michaela

Anonym sa...

Jag vill vara med!

Flickan på landet sa...

En tävlig är ju aldrig fel ;-)
Och grattis till 1 år som bloggare!

Angel.Pearls sa...

Hej - vilken fin blog jag hittat till! Härlig beskrivning av dej i "OM MEJ"! Jag vill gärna vara med o fira med dig - o vara med i tävlingen! Lånar bild o länkar - till höger i min Pärlblog Trevlig helg// AngelPearls Eva

Stinas mys sa...

Jag vill gärna bara med! Har inte för så länge sedan hittat hit till din blogg. Den ligger nu under rubriken "mysiga bloggar"Länkar till min blogg! Gratulationer och kram från mej!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Såklart man vill ha chansen!!

Ha det fint!
//Jill.

Petra C sa...

Hej!
Vilken fin blogg och grattis till ettårsdagen. Vilken kul grej med en utlottning för att uppmärksamma det!
Jag vill så klart vara med och bokmärker din blogg så att jag kan hitta hit igen!
Hälsningar
Petra

Fröken Förgätmigej sa...

Oj vad fina priser! Klart jag vill vara med!!!!

Läser din blogg regelbundet, så jag hoppas du fortsätter blogga.

Kram på dig och trevlig helg!

Radhusdrömmar sa...

Vill ju självklart också fördubbla min tur och har nu länkat till din tävling på min sida.

Kramisar
Jo

Lina sa...

Hej & grattis på 1årsdagen! Jag vill förstås jätte gärna vara med i utlottningen!

Må så gott & trevlig helg!
Kram, Lina

Kristin sa...

Hej! Vilka fina priser, jag är klart med i tävlingen!!! Kan verkligen behöva en snygg ohc bra handkräm då jag skurat alla kökslyckorna idag och fått fnasiga händer...

Grattis på 1-årsdagen och hoppas det blir många årsdagar att fira framöver!

/Kristin

Grodmamman sa...

Grattis till 1 år i bloggvärlden!
Kram

Lilla Blanka sa...

Hej Susanne!

GRATTIS på ett-års-dagen!!!

Tänk att vi startade våra bloggar nästan precis samtidigt :) Jag skall ordna med utlottning nu i helgen jag med *hihi*

Underbara vinster..!

Kram
Mia

Hemma hos Klara... sa...

Självklart vill jag vara med och tävla. Grattis till ettårsdagen!
Länkar på min blogg.

Ha en härlig helg!
Kram Helena

RANA sa...

Grattis på ettårsdagen. :-D Och ha en superduperfin helg!

KRAMAR, Rana

Anna sa...

Grattis!
JA jag vill också vara med o vinna!

Kram Anna

Jag länkar!

stina sa...

Grattis till ditt "bloggår" !!
Nu hoppas jag på tur!
Kram stina

Anonym sa...

Vilka söta saker.
Jag vill vara med och tävla :)


hannah.se@hotmail.com

Maria sa...

Hej Susanne.

Du kan tro jeg vil være med på trekningen, uhaaaa - så fine gaver du deler ud af, lækker-lækker :-)

Jeg linker til konkurrencen inde ved mig også selvfølgelig.

Dernæst - du må ALDRIG slutte at blogge, jeg holder så meget af at kigge ind her ved dig!

Klem Maria

Anonym sa...

Grattis vill jag börja med att säga.
Jag vill gärna vara med så jag länkar oxå.
Länk: http://olelsi.blogg.se/2008/august/forsta-pris-ar-denna-pa-bilden-men-finns-aven.html

Kram Nettan i Hälsingland

Anonym sa...

åååhhhh vilken fin blogg du har, och vilken fin vinst. Fina bilder på den också. Grattis på ettårsdagen och till en super blogg!
Självklart är jag med och tävlar om den underbart fina handkrämen! Jag har länkat också :)
HOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPAS!!!

Pussochkram :)

lisahorn@mail.com

Stina sa...

Jag kråkfisen. Hoppas att det är bra med dig gumman. Kram Stina

Kerstin sa...

Hej och grattis...ett år! Roligt, roligt, även om många många år som en dagbok, eller hur?

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Länkar till dig oxå!

Kram Kerstin

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har!
Det är första gången jag är här & jag är positivt överraskad.
Grattis på 1 årsdagen.

Klart jag vill vara med & försöka vinna.

Kram Susanne

susaericsson@yahoo.se

Lilla huset på prärien sa...

Uj, uj, uj... 77 kommentarer! Inte illa... nu gäller det verkligen att ha tur :) som att vinna på lotto!

Sussi sa...

Grattis på ettårsdagen! Själv så är jag väldigt nybörjare på detta. Men det är kul =) Självklart vill jag vara med och tävla om att vinna dina fina prylar.
trevlig söndag!

Anonym sa...

Åh vilka fina saker! Jag är med och tävlar och håller båda tummarna : )

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Maria

Kamomilla sa...

jag vill åå va mee!!
Jättespännande!

Grattis på ett årsdagen ;)

Katta sa...

Grattis till ett år med bloggen, Visst är det roligt ändå med att ha en blogg. Kram Katta

Mia sa...

Jag vill också vara med och tävla så klart!
Kram Mia

Hellen sa...

Åh nu hittade jag också hit. Kul med utlottnigar men ännu roligare att hitta till nya inspirerande bloggare.
Grattis till ett år med din blogg!!
Kram Helen

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vill såklart vara med och jag länkar ifrån min blogg!

Anonym sa...

Her vil jeg sandelig også gerne være med. :-))

Jette/Danmark

Sara Mårtensson sa...

Tack så mycket och tack för besöket! :-) Du finns på min bloggkoll med, bloggkoll är ju en kanongrej!

Kram

Anonym sa...

Grattis till 1 år!

Jag drömmer om denna handkräm så det är klart jag vill vara med i utlottningen!

Självklart lägger jag en länk till dig!

Kram Helena

s.m.i.l.e sa...

Hej! Inte många minuter kvar innan tävligstiden går ut, men jag håller tummarna och gratulerar till ettårsdagen!

Ann-Catrin sa...

jaha.. här är en som missade din utlottning med råge..
TYPISKT!!

Och jag som bara älskar Cath Kidstone..
MEN DU!!
STORT GRATTIS till ettårsdagen!!
Inte klokt.. ett år..

Jag börjar oxå närma mig... slutet av noveber så


En stor kram till DIg från en som tokgillar din blogg som alltid har en kvick text och vackra bilder!!

Ann-Catrin

Änglahem sa...

Håller med ovanstående talerska! A-C, attans också att en missade detta! Mitten av nov står mitt 1-års kalas....men det är ju en bit kvar.

GRATTIS TILL DIN 1-ÅRS DAG!!! jag gillar din blogg jättemycket och du verkar sååå gó!!

Kramaaar, Ulrika

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ett försenat grattis till din 1 årsdag!

Jag skulle jättegärna vilja delta i din tävling, men inser att jag är försent ut, så inte att du fanns till förrän i dag.

Jag återkommer och botaniserar runt i din blogg.

Ha det bäst.

Solvarma hälsningar från Irene

Elina sa...

Upptäckte inte förän nu att jag var för sent ute..hoppas du kommer ha fler tävlingar som denna. Skicka gärna mej en kommentar då så att jag inte missar det..