8 november 2010

köksrenoveringen går (sakta) framåt

Hej på er,
tusen tack alla godingar för era snälla krya-på-dig-hälsningar, nu mår jag myyyycket bättre. Men USCH vad jobbigt att vara så krasslig med två ynglingar i köket, haha!
Det är spännande att komma hem varje dag och se vad som händer.


Ny köksfläkt sitter uppe (ännu inte installerad, men förhoppningsvis snart, när elektrikern glädjer oss med sin närvaro).

Och köksluckor och bänkskiva på plats, det fattas lite kakel, knoppar, kranar och sånt på bilden bara :-)


Och så har det varit en supermysig minihelg med rena tjejligan: mamma, syrran, jag och min lilla sjuårsloppa (som tyckte det var väldigt spännande och stämningsfullt på gravplatsen).


Kram på er, vi hörs snart igen!

Susanne

5 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Det ser ut som att vi har valt samma luckor i våra kök.
Än har jag inte hunnit visa så mycket från vårt nya kök som vi byggde i sommras, men lite förebilder och nya kaminen har jag hunnit med i alla fall.
Ert kök kommer bli sååå fint när det är klart, det känner jag på mig!'
Kram Anna

Älskade pion sa...

Det där ser ju ut att bli hur snyggt som helst.Krya på dig vännen. Kram ulrika

Anci sa...

Det kommer att bli fint det där ! Nu har jag smittats med något och får hålla mig i sängen. Men då kan jag ju blogga lite...

Kram
Anci

Photo by Maria sa...

Det kommer att bli kanonsnyggt i ert kök..

Krya på dig..

Kram Mia

Mycket annat & lite betong sa...

Vad roligt att få nytt kök! Ser ut som samma luckor vi har vid vår matplats. Snygga!

Fin bild från kyrkogården med alla ljusen.

Trevlig kväll!
Agneta