13 december 2010

vinnaren är...


Halloj alla sköna bönor,
vilka fina kommentarer ni har lämnat i utlottningen om halsbandet som formgivarduon Dayjob har gjort till Anna Stadling. Nästan 110 lotter blev det. Tusen tack!
Nu har jag (med slumpgenerator) dragit vinnaren i utlottningen. Det blir - paparapaaaaaa: Sara, som har bloggen Hejjmamma - Grattis till dig Sara!
Hör av dig till mig med din adress så snart du kan, så skickar jag halsbandet så du får det innan jul!

Jag har ett alldeles eget halsband också, jag gillar det jättemycket. Och ytterligare ett plus är att det är så behagligt att ha på sig. Känns bra med en egen kompass i tillvaron!
Tack snälla Cecilia och Cathrin som lät mig ha denna otroligt trevliga utlottning.
Kram på er allihop, vad många kul bloggar jag har hittat också bland kommentarerna (en bonus till mig :-)

Susanne

1 kommentar:

Sara sa...

Oh vad roligt att jag vann!!!:D det gjorde hela min dag:D

Jag har skickat ett mail till dig med min adress.

God jul!
MVH
Sara