14 februari 2011

borrmaskinen är inte min vän (än)

Hej alla godingar,
Nu är det gamla fönsteröverstycket färdigmålat och klart. Hurra! Borrhjälp fick jag av herrn i huset, löjligt nog blir jag alltid lite nervös inför borrning i våra gipsväggar (de där Mollyskruvarna är ju så himla stora och så kanske jag borrar fel och så står jag där med en vägg som en schweizerost när karln min kommer hem. "Hej älskling!" Liksom.)


I själva trästycket hade jag inga problem att borra, där fixade jag upphängningen med bleck från järnaffären och ett lagom stort hål bakom. Alldeles själv alltså.
(Gipsväggarna blir mitt nästa mål!)


Några fler bilder i svarta (och kanske vita) ramar kunde man tänka sig. Jag ska kika efter några kul foton att framkalla tror jag.


Ja, det var väl rapporten från min hörna för dagen. Herre jisses vad kallt det är! Har ni långkalsongerna på? Jag tänker handla täckbyxor på rea, och sörplar hett te i litervis :-)
En extra varm kram!

Susanne

3 kommentarer:

Anci sa...

Du blir nog snart vän med borrmaskinen också. Eller kanske rättare sagt väggarna eftersom du redan använder borrmaskinen.

Snyggt är det i alla fall !

Kram
Anci

Älskade pion sa...

Snyggt det blev...duktig du är.;)ha en fin kväll.Kram på dig Ulrika

Annas skattkammare sa...

haha, ja det skulle ju bli en fin överraskning för sambon.. =)
Så fint det blev!
Kram /Anna