9 november 2008

utlottning - zinkhus från Walther & Co

Hej hej!
Jag tror vi är några stycken som har fallit pladask för zinkhusen, de fina ljuslyktorna från danska Walther & Co?

Var med och tävla om ett litet zinkhus här hos mig!


Skriv bara en kommentar till det här inlägget senast söndag 23 november 23.59. (Du behöver inte ha en egen blogg för att vara med, bara jag kan nå dig om du vinner.)
Om du har en blogg och tipsar om tävlingen genom att länka till det här inlägget (låna gärna en bild) så får du två lotter, alltså dubbel chans i dragningen!





Det är ett litet och nätt zinkhus, alldeles lagom till ett värmeljus. Jag har köpt ett likadant till mig själv, som en del av en framtida samling med zinkhus i andra storlekar kanske, ha ha!


Och är det nu utlottning får man ju även slå till med ett andrapris: en kökshandduk, (eller en fin brödduk nu till jul), från Nyblom & Kollén.

Hoppas du vill vara med och ta en lott - varm kram och lycka till!

Susanne

750 kommentarer:

1 – 200 av 750   Nyare›   Senaste»
Sara sa...

fiiint hus! Vill gärna vara med i utlottningen!

Lilla Blanka sa...

Hej Susanne!

Oj missat flera inlägg...läser i kapp nu :)

Åh ja, de där zinkhusen är ju såå söta! Har ett i en annan modell, men detta är ju ur-gulligt!

Krokbrädan i förra inlägget är så fin och den lilla vasen som hänger där ser så söt ut!

Hihi underbart inlägg om er utflykt till Skansen..! Barn är för härliga!

Ha en jättefin vecka vännen!

Kram
Mia

♥ Fyra årstider sa...

Den här tävlingen kan jag bara inte missa ett zinkhusen är underbara en toppen vinst.
Länkar på båda mina bloggar!
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Vill absolut vara med i utlottningen, älskar WoCs zinkhus! Länkar i högerkanten på min blogg. kram!

Gårdsromantik sa...

Vilka fina vinster - jag länkar till dig i min högermarginal.

Kram Maud

Malin sa...

Hej hej!
Tror det är första gången jag kikar in här och så är det en tävling med ett så underbart vackert zinkhus! Jag bara älskar dom så självklart vill jag vara med och jag länkar också såklart =)
Sen håller jag tummarna hårt hårt, det här är en tävling jag verkligen vill vinna =)
Hoppas du får en bra vecka!
Kramar Malin

Tinnar och torn sa...

Appselut vill jag vara med o ha chansen på ett sånt vackert litet hus :o) Länkar med! Kram Petronella

Anonym sa...

Vilket jättesött litet zinkhus. Vem vill inte vinna det?

Jag vill ju såå gärna vara med på den tävlingen.

Vad gulligt av dig att lotta ut det

Kramar Lena

Julhuset sa...

Vem vill ine vinna ett fint zinkhus eller bakduk från Nyblom&Kollén, jag länkar också.

Anonym sa...

Jag önskar mig också ett zinkhus till jul och länkar givetvis!
Kram

Ulli sa...

Klart man vill vara med! Jag är helsåld på zinkhus. Länkar givetvis till tävlingen i min blogg.

Ha en bra dag!
Kram Ulli

Elisa Day sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om ett så charmigt zinkhus! Kram

My White Cottage sa...

Åh, de där zinkhusen är verkligen urfina!!! Skulle också vilja ha en liten samling... *hihi* Jag har ett sedan tidigare som jag köpte för ungefär ett år sedan.

Kram Jenny

Anonym sa...

jag är med. jag har skrivit lite om tävlingen i min blogg.

www.alltmankantankasig.blogg.se

Anonym sa...

Men det är ljuvligt! Och det skulle passa sååå fint på min vita punschveranda, bredvid den vintervita tovade ulltomten Med Attityd. Jag vill ha två lotter så jag har förstås länkat: http://vinterliv.blogg.se/2008/november/vintertavling.html

Glitter och Marsipan sa...

Hej Sussivännen.
Så fina vinster du lottar ut.
Länkar ju givetvis till dej.
ha det bra i veckan.
Kramar Anette

Kristin sa...

Hejsan, jag är gärna med i en utlottning av ett sådant fint zinkhus! Har velat ha ett sedan förra året men det har inte blivit av att jag köpt något... hoppas på tur här!
kram Kristin

Lotta sa...

Hej,
har sett att många har sådana här fina zinkhus. Vilken fin vinst du lottar ut. Jag vill gärna vara med om att vinna och länkar givetvis.
Ha en bra vecka.
Kram Lotta

Hannis sa...

Tjoho!!
Jag vill ju förstås vara med=))
Har länkat från min sida också=))

Kram Hannis

Maria sa...

Jättevackert hus! Det vill jag vara med och tävla om! Lägger en länk i min blogg.

MIA... sa...

Jättefint Zinkhus. Är med och tävlar och hoppas på lite tur.
Länkar i min blogg, i vänsterspalten.
/Mia

alegni sa...

åh, det huset (o den kökshandduken)vill jag gärna vara med o tävla om!
jag länkar så klart till din blogg!
kram,
ingela

Lösvirkesbyggarna sa...

Det är klart att jag är med! Tycker mycket om dessa rara zinkhus och var nära att köpa ett igår. Nu hoppas jag på tur hos dig! Jag länkar till dig hos oss.
/Anna

rosenskära sa...

Hej Snäckan!
Nu kan du ju räkna med att du kommer att slå alla rekord i kommentarer! För vem vill inte ha ett sånt?! Jag har ju redan några, men två är ingen samling så jag behöver ett till...
Ska till och med länka så att jag dubblar chanserna. Får nog göra det direkt, för annars glömmer jag det. Jag har faktiskt aldrig länkat tidigare, det får du ta som en stor komplimang!

Tjenixen/Lena

Ingela la la sa...

Jag är med och tävlar, har velat haft ett sånt hus ett tag. Nu är det bara att vänta och hoppas!

Jag har länkat på min blogg i vänsterkanten.

Kram

Radhusdrömmar sa...

Tack så mycket tjejen för sist, det var roligt att ni kom över och TACK! igen för den fina ljuslyktan, blev jätteglad!

Finfina vinster :-)
Jag vill gärna vara med o tävla, länkar i min högersida i bloggen också.

Kram!!!!!
Jo

Brunkullan sa...

Men!!! Är inte detta en av de bästa tävlingarna ever..!!
Är såklart med! Länkar också:)

Susanne

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och vinna och har länkat till tävlingen här:

http://my-angel-of-destiny.blogspot.com/2008/11/jag-vill-vinna.html

Anonym sa...

Vilket fint hus. Det vill jag gärna vara med på
sonia_482spray.se

Titti underkalas-eken sa...

Men vilket fint pris! Klart jag vill vara med, jag länkar direkt!! Nu håller jag tummarna att jag ska ha tur! :D Kram Titti

Anonym sa...

Vilket underbart hus! Är så svag för dessa zinkhus, har beundrat dem på olika bloggar.

Pick me, pick me! :)

abackman66 at hotmail punkt com

Anonym sa...

Jag bara älskar zinkhusen.Så man måste ju försöka vinna ett.
Kramar Monica
monikanen@yahoo.se

Anonym sa...

Åh, de är ju sååå vackra!
Jag vill absolut vara med och tävla om ett hus! :D

I ett litet rum sa...

Hej! Älskar alla de vackra zinkhusen, de är hur mysiga som helst! :) Vill gärna vara med och tävla! Har ingen blogg men lämnar min mail adress så jag är nåbar! :)

/Daniela
nelamaria86@hotmail.com

Malin - I min trädgård sa...

Men vilket otroligt fint pris du lottar ut! Självklart vill jag vara md och tävla om det :).

Hopaps du har en bra dag!

Kram M

Malin - I min trädgård sa...

Glömde ju skriva att jag har länkat :).

Stämningsfullt sa...

Hej gumman!
Klart att man vill vara med och tävla om det vackra zinkhuset!! Vilken fin vinst :)
Jag har länkat till tävlingen i högerspalten på min blogg!
Kram.

Designe sa...

Åh vilken fin..både zinkhuset och duken! Älskar såna zinkhus men har konstigt nog inget ändå!..så jag vill vara med och jag lägger ut en bild med länk alldeles strax! Kram på dig! :)

Pyssel och Trams sa...

Vilken toppenvinst!=) Jag vill vara med och tävla och har länkat från min blogg!
Mvh Anna

Anonym sa...

Här har du en prenumerant utan egen blogg som gärna är med och tävlar! Tack för all inspiration!!
camilla_700@hotmail.com

Anonym sa...

Hej. Vill gärna vinna zinkhuset,älskar zinkhus.Har ingen blogg men vill vara med ändå.
Kram Eva.

Mia sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din tävling. Zinkhusen är helt underbara. Jag har länkat med en bild hos mig.
Kram Mia

Anonym sa...

Zinkhusen är fantastiskt fina så självklart vill jag vara med i utlottningen! Jag har även länkat i min blogg.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Men så roligt med en tävling! Och de fina ljushusen... Klart man vill vara med och pröva lyckan!
Kram
Marie

Therese sa...

JA! JA! JA! Jag är med! Jag har precis som du skriver fallit totalt för dessa charmiga zinkhus som nu är så poppulära. Så jag håller tummar och tår samt sände en bön till en högre makt att lyckan skall stå mig bi, för jag tvivlar att tomten (läs mannen) har fattat hintarna i min blogg att det just är ett Zinkhus hans fru vill ha i julklapp ;-) Jag har länkat http://lurans.blogg.se/2008/november/ska-min-drom-bli-sann.html

Kramar Therese & Luran

Anonym sa...

Oj oj oj vilket fint erbjudande. Jag skickar dig en kommentar för att medverka i tävlingen. Hoppas på lycka! Kram

Vitudden sa...

Åhhh vilket fint hus du lottar ut, jag vill gärna vara med och fajtas om det ;-) Jag länkar till höger i min blogg och håller tummarna.

Ha en bra dag!
Ulrika

Catti´s blogg sa...

Fint zinkhus, vill absolut vara med o tävla!!!
Har länkat till dig i min blogg!!

Ha det gott kram Catrin

Annika sa...

Hej! Hittade hit när jag såg en länk om tävling.... deltar jättegärna o vad kul det är att hitta fina nya bloggar.... kommer gärna på besök igen.. Kram Annika

n o r d i n g å r d e n sa...

Så mysigt det såg ut!! Och med blånbärsris till och allt, jätefina foton!!! Men, eftersom jag redan har ett zinkhus så avstår jag min plats i lotteriet..snyggt det blev med knoppbrädan! Mari.

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Ohhh me älskar husen från WALTHER & CO, så jag hoppas på lite tur att det får komma och bo hemma hos oss i jul :-) Jag länkar med en bild från min blogg såklart, allt för att öka på chanserna och få folk att hitta hit till din mysiga blogg. Kramar Anna

Anonym sa...

Åh, jag är gärna med i utlottningen! :)

Elena - Just nu sa...

Åh, de är ju heeelt ljuvliga de här husen, jag är gärna med i utlottningen och länkar mer än gärna!

Anonym sa...

Naturligtvis vill jag vara med och tävla!

Kram Tina

Fake cake sa...

Oh så fina vinster:) hoppas på tur och länkar såklart.

Ha det gott//Lotta

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh en tävling...!! Jag vill vara med....!!! :) Länkar på min sida... Kul, kul!!! Kram Maria

Anonym sa...

Jag tävlar gärna!

Emy sa...

Åh så trevligt med en tävling! Självklart vill jag vara med och givetvis länkar jag till tävlingen på min sida...

Kram

/Dreams in white

Johanna sa...

Klart man vill vinna ett så här fint hus =0)
Jag har länkat till tävlingen från min blogg

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Åh dom är ju bara sååå läckra zinkhusen...klart jag vill vara med! Länkar till dej!
Kram Camilla

Villa Carl Larsson sa...

Ååå wow det här får man ju inte missa. Jag är hemskt gärna med och tävlar om detta vackra zinkhus och länkar givetvis till din blogg i min blogg :) Nu håller jag mina tummar.. hihi.

Trevlig blogg du har :)

Vero sa...

Jag har länkat på min sida och är så gärna med ut i utlottningen.

Anonym sa...

Absolut vill jag vara med.
min mail neosfar@hotmail.com
åhh vad jag hoppas på tur denna gången :)
vänligen Mikaela.

Anna sa...

Ja självklart vill jag vara med o tävla! De är bara så fina de husen!

KRam

Anonym sa...

Hej,
Tack för en underbar och inspirerande blogg! Klart jag vill vara med på utlottningen.

Hälsningar
Lise-Lotte
lise-lotte.adamson@telia.com

Nettan sa...

Vill såklart jättegärna vara med å tävla! Hoppas hoppas!
Kram Nettan

Pink and white dreams sa...

hej, ramlade in hos dig via alegni in office, vilka fina vinster du har, det är ju klart man vill vara med och tävla.

Kram Sabi

annashusidingtuna sa...

Hej!
Klart att jag vill vara med och tävla. Har länkat till dig i min höger spalt ska också nämna din tävling på min blogg, men jag vet inte riktigt hur man länkar i själva blogginlägget.
kram anna

annashusidingtuna sa...

Hej!
Klart att jag vill vara med och tävla. Har länkat till dig i min höger spalt ska också nämna din tävling på min blogg, men jag vet inte riktigt hur man länkar i själva blogginlägget.
kram anna

ANNIKA sa...

hej!
har alltid varit svag för hus i olika former , har en samling hemma men inget zinkhus .Det här fullkomligt älskar jag .Är med och tävlar och hoppas, hoppas ,hoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning! Jag har länkat med en bild ifrån min lilla sida!

Linda sa...

Heej Heej !!

Självklart länkar jag till dig för detta zinkhus vill man juh inte missa chansen till ! Superfin blogg du har ;)

Kramizar Linda

My lovely times sa...

Hej!

Jag vill absolut vara med i utlottningen av detta underbart fina zinkhus...
Kram Cicci

Pysselsyster sa...

Åååå, vilka fina vinster.
Jag länkar genast från min blogg.

idas sa...

Klart man vill va med å tävla om en sån godbit!
=)

idas@spray.se

Milla sa...

Vill jättegärna tävla om det fina zinkhuset. Har länkat i min blogg

Anonym sa...

Jättesöta hus =D!
(Var har du köpt dem om?,
om man nu inte vinner tävligen ^^)

Annas skattkammare sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av det fina huset! Har länge tänkt köpa sådana! =) Hoppas du haft en bra helg! Kram /Anna

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och tävla!

Nanna mail: nannae@live.se

Anonym sa...

Jättefint hus! Såklart vill jag vara med och tävla!

Mail: helenamarsch@gmail.com

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!

Vilket underbart hus! Är gärna med och tävlar och länkar på min sida!
Titta in till mig om du vill tävla om kökshanddukar :-)

Kram Sara

Anonym sa...

Hej!
jag vill gärna va med i utlottningen!!
Mvh Micke
skoterprofset@yahoo.se

Sofie sa...

Det är nog det sötaste zinkhus jag sett! :) Är gärna med och tävlar och har länkat på min blogg! Kram, Sofie

Malin E sa...

Åh jag vill jättegärna vara med, så snällt och omtänksamt!! Länkar även i bloggen min. =o)
Kram MAlin

Anonym sa...

Åh, vad fint. Det skulle passa bra i hallen hos mig. Länkar även till dig på min sida:)

Anonym sa...

Jag är också tokig i dessa hus men har inte inhandlat någon ännu, kanske behöver jag inte göra det?

vitating sa...

Jag vill vara med!!! Sååå fint!
Ha det gott!
Kram Maria

Mamma-Mu sa...

Hej!

Jag vill absolut vara med och tävla.
Länkar till min blogg!

Mvh Mimmi alias Mamma-Mu ;)

Helen sa...

Klart jag vill vara med och tävla och jag länkar också.

Anonym sa...

Hej Åhhhh vilken fin sida du har. Och vilket underbart zinkhus. Jag hoppas på vinst. Länkar dig på min sida. ha det såbra och välkommen in till mig KRAM Giesela

Anonym sa...

Hej Åhhhh vilken fin sida du har. Och vilket underbart zinkhus. Jag hoppas på vinst. Länkar dig på min sida. ha det såbra och välkommen in till mig KRAM Giesela

Anonym sa...

Hej Åhhhh vilken fin sida du har. Och vilket underbart zinkhus. Jag hoppas på vinst. Länkar dig på min sida. ha det såbra och välkommen in till mig KRAM Giesela

Allis sa...

Klart jag vill vara med och tävla!!!
Länkat och klart!!!
Hälsningar Eva-Lis

Ann-Catrin sa...

Susanne!!

men är det sant... är vi kända i Tjeckien nu???
vad roligt "fniss"...
tänk vad otroligt det här med internet är ändå!!


Utlottning med...oh vilka priser sen.. ett sånt där zinkhus har jag alltid trånat efter.. hoppas hopas hoppas!!


Stor kram
a-C

Unknown sa...

Vad kul det är när man kommer på en sida för första gången och man kan stanna hur länge som helst. Klart jag vill ha en lott och länkar även till din sida... om en sekund

IddeC sa...

Hej,
Jag vill vara med o tävla om zinkhuset.
Länkar från min blogg.
Kram Ingrid

Anonym sa...

Hejsan!

Hoppas hoppas nu att det var vinstlotten jag tog!!
gotland@speedmail.se

Anonym sa...

Hej
Vilken fin blogg du har. Har inte hunnit läsa allt men gillar det jg ser.
Självklart vill jag vara med och tävla om ett zinkhus.
Länkar från min blogg.

Hem och Harmoni Marie sa...

Jepp, kommentar nr 100. Måste innebära tur!
Zinkhuset skulle passa så fint på mitt nya skåp, så nu håller jag tummarna :)
Har länkat till tävlingen (finns i högerspalten hos mig)

Kram Marie

Marie//Tekla Maräng sa...

Visst vill jag vara med att tävla och länkar givetvis.
Vilken härlig blogg du har, hit måste jag återkomma för att läsa mer.

Hösthälsningar Marie

Mjuka sa...

Vill såklart vara med i din fina tävling!
kramkram M

Rester till middag sa...

Hej!

Vilken fin sida du har.
Jag vill gärna vara med i utlottningen om zinkhuset.

Hälsningar Vitavillan

Viveka i Bläckhornet sa...

Blev alldeles till mig när jag såg att du lottade ut ett zinkhus.Har tänkt beställa från nätet men hinner inte med för dom far i en rasande fart.Så nu håller jag alla tummar och tår(fast en är skadad så det kanske inte hjälper :o )För övrigt önskar jag dig en fin kväll.
Kram viveka

Vera sa...

Vill gärna vara med i utlottningen. Det är ju så himla mysigt på din blogg. Jag har länkat på min blogg nu....

Ann sa...

Kanonsött! Provar lyckan! :)

Skomakartummen sa...

Mmmm... gärna att jag vill ha en lott.. näää... två för jag länkar gärna. Kram sari

Anonym sa...

Hej,klart man vill vara med på utlottning,dessa hus är ju för underbara
kram Ulrika
ulrika.flink@hotmail.com

Lily of the valley sa...

Jag vill gärna vara med på utlottningen av det fina zinkhuset!
Hoppas på tur :D
Kram Lily

Anonym sa...

Hej! Jag vill vara med i tävlingen :)!

H. Isabelle

Anonym sa...

Hej
SÅ fin blogg du har!
Vill gärna vinna det fina zinkhuset!!
Hoppas hoppas det blir jag....:-)
Annika i Östersund

Anonym sa...

Hej!
Jag har ingen egen blogg men vill ändå vara med i utlottningen av zinkhuset.
Bilderna på pelargonväxthuset var underbara, nu tror jag att jag har fått lite idéer inför vårens frösättningar.......//Gisela

Anonym sa...

Hej Susanne. Jag har nyss hittat en ny hobby. Nämligen att gå in på bloggar och kika. Har fått jätte mycke ideer. Din blogg var Väldigt trevlig, och huset man kan vinna lika så. Är GÄRNA med på utlottningen
Malla.sundqvist@hotmail.com

Tulipa sa...

Viken fin tävling! Vill ju gärna vara med och länkar!
Kram Tulipa

Anonym sa...

Hej
Härlig blogg.
Vill få en chans att vinna de
fina zinkhuset... Kommer fortsätta att kika in hos dej (Första gången nu..)Ha de bra
Mian.B

Eva sa...

Oj så mysig!! Jag är gärna med=)

loppran sa...

Hej, jag heter loppran och jag brukar ha tur i sådana här utlottningar. *blundar och väntar*
:)

www.tompa5.com/loppranblogg

Kari sa...

Jeg drømmer om et slikt zinkhus... ;-)

Åsa sa...

Hej Jag vill oxå va med och tävla om zinkhuset! Dom är SÅ fina! Jag länkar så klart! //Åsa

Syster vit sa...

Ojoj vilka fina vinster, bara älskar zinkhusen, duken var oxå jättefin. Vi hoppas på supertur och har länkat naturligtvis. Kram Liselott och Marina

Anonym sa...

Klart att jag vill vinna ett zinkhus! Jag bara älskar ljuslyktor och zinkhusen i synnerhet ;) Har bestämt för den franska lantstilen möter betong hemma hos mig!

Himmelbit/Njut en smula sa...

Åhh vilken tur att jag hittade hit! Den här utlottningen vill jag väldigt gärna vara med i *hoppas, hoppas*

Ha en toppenkväll!

Ulrika sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av den söta zinkhuset!

Kram, Ulrika

Camilla sa...

Mysigt hus, jag länkar genast!
:-)

Norrdalen sa...

Åh gud så fint hus! Jag är gärna med o tävlar! Har länkat från min blogg!
kram jannica

Ida sa...

Oj vilket fint hus. Sitter just nu och kikar runt på en massa bloggar. Hittade hit av en slump, vill väldigt gärna vara med i utlottningen och kommer definitivt tillbaka=)
Jag kommer att länka till din tävling och jag hoppas att det även går bra att jag länkar till din sida under mina favoritbloggar?!
Kram Ida

VIT och PASTELL sa...

Oj, gissa om jag blev glad! Har velat köpa ett sånt zinkhus men plånboken sa stopp. Så jag provar lyckan här på din fina blogg.

Kram Maria

Madicken sa...

Wiiii, vill gärna vara med och tävla! Länkar också på min blogg!

Kramis!

Anona sa...

Hej!

Vilken mysig blogg du har. Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen och länkar på min blogg :-)

Kamomilla sa...

Vill vara med! :)

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hittade hit via tävlingen!
Jag vill självklart tävla om detta ljuvliga hus!
Länkar hos mig, i högerkanten!

Härlig blogg du har, kommer absolut tillbaka!!
Jeanette

Anonym sa...

Men du vad gulligt! Självklart vill jag vara med, och har länkat från www.bantarbrittatavlar.blogg.se

Tyvärr lyckades jag inte få med någon bild. :(

Titan sa...

Åhhh, jag har letat efter dessa hus hela hösten, men nu när de väl kommit så har jag inte råd att köpa pga oförutseda utgifter. I just loooove them

Anonym sa...

Åhhh, jag vill jättegärna vara med och ha chansen att vinna ett fint hus! :)

paula sa...

Vill jättegärna försöka vinna detta
fina huset
mvh
paula.bratt@telia.com

Brita sa...

Härligt hus! Så klart vill jag vara med och tävla.

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

urgulligt zinkhus, självklart vill jag vara med i utlottningen :-)

länkar även från min blogg

Anonym sa...

Man kanske inte ska hoppas på nybörjartur, men det är första gången jag besöker din sida. Och ett zinkhus får gärna flytta in hos mig...

Angel.Pearls sa...

Härlig blogg! Jag vill gärna vara med o "slåss" om det mysiga lilla huset..Länkar med bild till höger i min blogg.Tips: tävling om armband hos mej..Ha en fin vecka//AngelPearls Eva

AnCa sa...

Brukar nästan aldrig prova lyckan i såna här tävlingar, men den här gången kan jag inte motstå!!! Zinkhusen är ju bara såååå fina!
Håller tummarna och hoppas på turen...

Anonym sa...

Oj, vilket fint pris! Är jättegärna med och tävlar om det ursnygga lilla zinkhuset!

Eddan sa...

Jag vill också gärna vara med och ta chansen att vinna ett vackert zinkhus. Jag har även länkat till tävlingen i min blogg!

MVH Anette

♥ mamman i huset ♥ sa...

Milda makaroner vad många tävlanden... Här kommer en till: jag!

Jag länkar såklart!

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla.

Kram Annette

HemmaFABRIKEN sa...

Oj, jag älskar zinkhus men har inget, så jag måsta bara vara med och tävla. Jag lånar en bild och länkar till din tävling i min högerspalt!!

Kram Mag.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Nog vill jag ha chans på detta! Superfint!

Och länk till tävlingen finner du i menyn på min blogg...får se till att göra allt när detta blir kommentar nummer 143... ;-)

Ha det fint!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hann inte ens lägga in en kommentar innan tre andra gjort det...

Hemlängtan sa...

Hej,
Åhh så sött zinkhus. Har länge tänkt att köpa ett men det blir aldrig av. Kul om man kunde ha turen att vinna istället.

Har länkat från min blogg.

Må så gott!
Lindis

Anonym sa...

Vilken underbar blogg du har!
Och vilket underbart hus!
Alla vill ju vinna -
men jag hoppas ju att jag priset i min brevlåda finna!!
kramar
Ha en underbar dag!
hälsningar från annica
storm.p@telia.com

Anonym sa...

Mycket fint hus.Vill gärna vara med i denna utlottning. Har ingen blogg.
Jag önskar dig en riktigt God Jul
Hälsningar Ann-Sofie

annsofie73@gmail.com

Anonym sa...

Jag hoppas att min blogg inte var helt kaosartad när du var förbi! Har bytt design nu under kvällen, men nu är det mesta gjort! Bara lite smådetaljer kvar. Som jag kan fixa utan sambons hjälp ;)

Grodmamman sa...

Å, jag som älskar de där husen! Ser dock att oddsen inte är stora för vinst, men jag gör ett försök!=)
Jag länkar.
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Vill självklart vara med i utlottningen av det vackra zinkhuset. Länkar också.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

lavendula sa...

Här var det många som ville vara med att vinna zinkhus, jag ställer mig också i kön för den den vinsten!
Länkar givetvis en sån här trevlig blogg!

Kram*

Anonym sa...

Älskar dessa zinkhus, så jag tävlar gärna om ett sånt!

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/zinkhus.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Hehe...tog en timme att bläddra ner i listan. Jösses vad många som tävlat redan. Men man vet ju aldrig, kanske har man tur:P

Anonym sa...

Oops vad många kommentarer/lotter, men chansar ändå! Zinkhus finns definitivt på min önskelista. Ha en trevlig kväll!
Kram Anki
anki.mail@telia.com

Anonym sa...

Jag håller med alla andra här ovan om hur fint huset är. Det skulle nog trivas bra i vårt köksfönster :)
Jag har länkat.

Anna Maria Niia sa...

Vilken härlig blogg!

Om jag skulle vinna zinkhuset skulle jag vårda det ömt och det skulle få stå på spiskransen och tändas varje morgon för att förgylla min dag!

Ha det gott!

Livet är Underbart sa...

Åhh va många som är ed och tävlar=) jag skulle gärna vinna ett sånt hus. Länkar till dig från min blogg. kram moje

Fynda och Fixa sa...

Att många har fallit för zinkhusen, kan man ju se eftersom intresset för din blogg och din tävling är så stor. Jag är gärna med och tävlar om huset. Jag länkar från min sida.

♥ Pia... sa...

Hej..chansen är väl vääldigt liten ..äh men vad tusan...JAG chansar...vill jättegärna vara med i utlottninga av ett sånt fint zinkhus..PIA

Katta sa...

Vilket fint zinkhus! Det vill jag gärna vara med och pröva vinna, länkar. Kram Katta

♥ Pia... sa...

Hej igen..man kunde länka oxå..och det gör jag såå gärna..PIA

♥ Pia... sa...

Hej igen..man kunde länka oxå..och det gör jag såå gärna..PIA

♥ Pia... sa...

Hej igen..man kunde länka oxå..och det gör jag såå gärna..PIA

♥ Pia... sa...

Hej igen..man kunde länka oxå..och det gör jag såå gärna..PIA

♥ Pia... sa...

Hej igen..man kunde länka oxå..och det gör jag såå gärna..PIA

♥ Pia... sa...

Hej igen..man kunde länka oxå..och det gör jag såå gärna..PIA

Anonym sa...

Jag är gärna med i utlottningen! Har nyligen flyttat hemifrån och äger inga julgrejer alls =/ Kramar

♥ Pia... sa...

Hahaha..JA det var inte riktigt meningen..men det hakade upp sej..blev vist väldigt många det här.. hihi..PIA

Anonym sa...

Hej,
Vilket jättefint zinkhus, det skulle jag gärna vilja vinna. Jag hoppas. Det är så kul att gå in och kika på era fina bloggar. Vilken inspiration man får.
Hälsningar Lilian

Anonym sa...

Så himmla söta :O Jag är självklart med och tävlar :D

Jenny sa...

Ojj poppis utlottning!
Men jag hänger på ändå, man har ju alltid en chans! :-)
Dom är ju sååå underbara de där ljuslyktorna.

Kram
Jenny

m family goes västerut sa...

Jag vill gärna vinna!

Anonym sa...

det är ju inte riktigt klokt så sött det där huset är. den 23 råkar även vara min födelsedag! haha. men om jag vann så skulle jag ge denna till min kära moder. hon skulle bli så himla glad.

mari sa...

Vilket otroligt sött litet hus! Hoppas på tur... Har ingen egen blogg men kollar in sin med jämna mellanrum. Mvh mari-soederqvist@spray.se.

Anonym sa...

Jag vill självklart vinna zinkhuset...skulle vara fint hos mig =)

Anonym sa...

Helt underbart! Vill gärna vara med och tävla!

katarina.hornaeus@gmail.com

Elzie sa...

Klart man vill vara med och tävla. Länkar till dej också.
Ha det så bra.
Kram Elzie

Anonym sa...

Detta hus vill jag vinna!

Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://mammamuh.blogg.se/tavla

Anonym sa...

hej gumman :) ååh vad härligt med en tävling, jag är sååå gärna med :) älskar alla dessa zinkhus :)
länkarsåklart från min blogg också :)

trevlig tisdag :)

kram sara

Anonym sa...

jag länkar och hoppas på vinst

Anonym sa...

jag länkar och hoppas på vinst

Anonym sa...

De är så fina, zinkhusen från Valther & Co. Jag har försökt få tag i dem, men de verkar vara slut överallt.

/Helena

Vitt Hemma sa...

Å hjälp ett såå sött zink hus!! Måste få vara med i tävlingen.. Ska försöka göra en länkning, är inte så hajj på data.. :)

Kram sofi

Johanna sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om det underbara huset!
Man kan bara hoppas att man har turen på sin sida :-)

Linda sa...

Hejsan!

Vilket gulligt zinkhus, det vill jag va med o tävla om!

Här hemma tjatar sonen att vi ska börja julpynta, "jag ooooorkar inte vänta" påstår han....

Nej, de kliar i mina fingrar med, speciellt när man går i affärena o ser allt jylpynt som de plockat fram.....

Anonym sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med och tävla om det fina lilla zinkhuset!

Länkar till tävlingen på min sida!

Kram Carolin

Melkers Mamma sa...

Detta skulle bli en mycket trevlig födelsedagspresent då jag faktiskt fyller år den 23:e november :) Jag länkar i min blogg och lånar gärna en bild!
/Jennie

Anonym sa...

Jättefint litet zinkhus.Jag hoppas att jag har turen att vinna

gbl1948@hotmail.com

r e b e c k a sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! :)
Jag har länkat här:
http://rebeckaverola.blogspot.com/2008/11/nya-tvlingar-s-trevligt.html

Anonym sa...

Åh! Vilket charmigt litet ljushus. Jag tävlar mer än gärna. =)
iadia_@hotmail.com

Åsa sa...

Hej!
Vill gärna vara med i tävlingen!!

Ha en mysig tisdag!

Åsa i Jönköping

asa.dahlberg@telia.com

Liza i pepparkakshuset sa...

Det var visst inte bara jag som ville vinna ett fint zinkhus :)

kram Liza

JUST ME sa...

Detta vill jag vinna, kommer säkert inte att vinna men ett försök lär jag göra, länkar genast :)

Sofi

En mammas drömmar sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning! Länkar genast!

/Kia

Sussi sa...

Denna tävling vill jag vara med på och jag vill VINNA!!!!!! :) Älskar dessa hus.
Länkar till din sida

Kram
Sussi

Maria sa...

Oj här var det många, undrar om lilla jag märks!!!
Hallå!!! Här nere är jag!

Klar man vill vara med o tävla, länkar med bild ifrån min blogg - och håller tummarna!

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 750   Nyare› Senaste»