28 december 2008

hej hej, jag är i Chile!


Hej govänner,
hurra, det går fint att blogga härifrån! Jag är i Chile och skickar många varma och glada hälsningar!


Det är sommar här, och den här härliga uteplatsen i skuggan promenerade vi förbi idag. Jag undrar bara vad trädet med de blå blommorna heter (kan det vara jakaranda?).
Den tid vi är här tänker jag mest njuta av tillvaron och inte sitta inne vid datorn så mycket, men några inlägg härifrån kommer det nog förstås, bloggtokig som jag är :-)
En stor kram till dig som läser det här!

Susanne

27 kommentarer:

My Lovely Things sa...

åh va mysigt..
ha det så härligt..
kram anna

Maria sa...

Wau, hvor lækkert.
Ha en rigtig god ferie i Chile :-)

Klem Maria

Viola sa...

NJUT NJUT NJUT utav detta vackra avlånga land utmed kusten och lapa sol och värme!!!!Många kramar VIOLAN

Anonym sa...

Guuud vad jag blir avis på dig. Avis men inte missunsam :D

chile verkar vara ett såå spännande land

Njut och ha det bara bäst

Kramar Lena

Gårdsromantik sa...

Men så härligt det verkar vara där - ovanligt resmål!

Kram Maud

Mamma C sa...

Så vackert det ser ut. Ha det så skönt och bra nu där borta. Jag önskar dig ett Gott Nytt År.
Kram Mamma C

Mia sa...

Nämen åh vad härligt. Sol och värme är verkligen något jag längtar efter.

Kram Mia

Radhusdrömmar sa...

Undrade just när du skulle berätta att du var där?!

Jag saknar dig ska du veta!!!

Hoppas att det är bra med er alla

Kramar
Johanna

rosenskära sa...

Aha - Hola Susanne! ?Como estas? (Hur gör man spanskt frågetecken på datorn?)

Chile, dit hör man då rakt inte att någon åker så ofta! Nyfiken i en strut!

Ha det så bra och njut av en helt annan värld.

Kram/Lena

♥ Fyra årstider sa...

Gud så underbart..vi andra får sitta i tråkiga sverige och
tjura:-)
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Men vännen så UNDERBART!!
Ha det härligt:)
kram Lallis

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhh så härligt med en liten avstickare till chile...
Hoppas ni har de så skönt med bad och sol...
kram Linda

millandante sa...

Å vad spännande och vackert!! Så häftigt att man kan blogga var man nu befinner sig i världen! Dessa bilder är ljuvliga att titta på nu när julskinkan är uppäten, granen barrar och man längtar efter ett nytt år! Tack för dem!!

Ida sa...

Vad mysigt och vad skönt att få komma bort och njuta lite efter all julstressen. Ha det nu så underbart. Kramar Ida

Designe sa...

Hej! Oj så härligt! Kom på att jag glömt att titta in och önska dig god jul så jag kikar in nu och får då önska dig en härlig semester istället! Bilderna ser ljuvliga ut! Ha det så skönt! Kram :)

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hejsan!

Vad underbart att vara på en så varm och härlig plats just nu! Ser underbart vackert ut!En mysig semester och Gott Nytt år vill jag önska dig! Kanske man får se fler härliga semesterbilder i ett senare inlägg:)

Kram Amanda

Glitter och Marsipan sa...

Hej vännen,är du i Chile.Så härligt.
Passa på och njut så det knakar.
kramar Anette

Eddan sa...

Åh vad jag blir avundsjuk. Jag vill också ha sol och värme!!
Det låter jättehärligt med en Chilevistelse, har aldrig varit där men det verkar vara ett intressant land!
Hoppas ni får en fin fortsättning på er resa!

MVH Anette

(Jag tror också att det där är jakaranda)

RANA sa...

Åh, det ser helt underbart ut. Är det okej om jag kommer förbi en sväng???

:-D

Gott Nytt År, raring!
/Rana

MiA sa...

Men vad härligt! Vilken underbar liten gård!

Ha det riktigt skönt!
MiA

Katta sa...

Men så härligt det ser ut i Chile. Hoppas att du har det bra. Tack för julhälsningen och grattis i efterskott och så önskar jag dej ett riktigt gott nytt år. Kram Katta

IKT i min vardag sa...

Ohh vad härligt!!! Åker själv till sol och värme om två dagar, fast inte sååå långt bort som du ;)

Fortsätt att ha det gott!

Gott nytt år och kram!

Lilla Blanka sa...

Hej Susanne!

Det låter ju alldeles ljuvligt..Chile!

Underbara bilder också!

Kram vännen, ha det så bra, så "ses" vi snart!
Mia

Annas skattkammare sa...

Åhh så härligt det ser ut! Ha nu en riktigt härlig semester och ta vara på varje sekund! Gott nytt år!
Kram /Anna

Anonym sa...

Kikar in för att önska GOTT NYTT ÅR ! Så underbart med enresa till Chile. Må så gott och njut
Kram ewa

Anonym sa...

Helt underbart! Precis vad man behöver så här års.
A-M

Marie//Tekla Maräng sa...

Tänkte titta in och önska dig och det dina ett riktigt GOTT NYTT 2009
Så hittar jag dig i Chile. Passa på att njut och mys.Kram:)