6 maj 2010

på vift!

Hej,
nu pirrar det allt i magen på småbarnsmorsan. Jag packar lilla resväskan och åker och hälsar på världens bästa syster i stan där man kan hitta såna här coola kakburkar... en systerpresent som uppskattades högeligen av hela familjen (japp, det är Tintin på locket - och han kommer från - paparaaaam - Bryssel!)


Det ska bli så otroligt mysigt! Mycket systerbubbel och babbel, provsmakning av musslor och choklad (fast helst inte på samma tallrik), och förhoppningsvis en utflykt till något som heter Laekens kungliga växthus (bilden här nedanför är från Wikipedia). Spännande!


Åh hjälp, vad roligt det ska bli. Jag tar med kameran och försöker mig på ett blogginlägg à la Belgique i helgen (Nu hoppas jag bara att det inte kommer några elaka askmoln och lägger sig i. Håll en tumme för mig!)
Stor kram

Susanne

10 kommentarer:

Jessica sa...

Hej vännen, ååå vad mysigt du kommer ha!
Min syster bodde i London i flera år, det var alltid så kul att hälsa på henne.
Kul att träffas, få en liten semester och en härlig shopping, som ett Kinderegg *skratt*

Ha nu en fantastisk helg!
Kram Jessica

Älskade pion sa...

Ha en riktigt underbar resa.Vilket vackert ställe du visade med alla dessa blommor,ta många bilder. ;) Kram Ulrika

Annas skattkammare sa...

Åhh vad roligt! Ha en skön resa Susanne!!
Kram /Anna

Anci sa...

Åh, ha det jätte jättemysigt på din tur ut i världen !! Du får så gärna visa bilder när du vill :)

Stor kram & trevlig resa !
Anci

Sussi sa...

Men va kul...i Belgien finns det många roliga loppisar har jag hört! Men ni kanske har annat att pyssla med när ni träffas....som att besöka det där växthuset tex! Hjälp va häftigt det såg ut på bilden! Ta nu riktigt många kort så vi får följa med på din blogg!
Kram
Sussi

Kajsa sa...

Bryssel är nice. Tintin också.

Trevlig resa!

Kamomilla sa...

Ha det härligt vännen, det låter ju som en drömresa!

Camilla sa...

Åhh.. så härligt det låter! Belgien är ett trevligt ställe! Jag håller tummarna verkligen för att askan håller sig borta!

Trevlig resa!

Compact Garden sa...

Åh vad härligt med en liten tripp...njut ordentligt Kram Anne

Compact Garden sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.