1 maj 2010

bloggträff på Ulriksdals Slottsträdgård

Hej alla fina,
jag har varit på bloggträff! En riktig kanonkväll blev det, mycket prat och skratt med alla fantastiska bloggtjejer! Vi sågs på Ulriksdals Slottsträdgård, detta inspirerande ställe. Men jag hann inte handla någonting alls, och inte fotografera heller, mest bara babbla och skratta :-)


Ulriksdals Slottsträdgård har en egen blogg, där finns fler bilder från denna fina vårkväll.


Karin Lindström och jag fotograferade samma tjusiga blommande magnolia. Sen satt vi och fikade hela gänget ända tills det blev stängningsdags, jag hade lätt kunnat sitta kvar ett par timmar till. Och prata loppisar, trädgård, och livets alla andra väsentligheter.

Stor kram till er goa tjejer som jag träffade - och tusen tack världens bästa Lotten för en toppkväll!
Vi hörs snart igen!

Susanne

6 kommentarer:

Anci sa...

Det låter härligt och jag förstår att ni hade en toppenkväll ! Jag kunde tyvärr inte vara med, jag jobbade då.

Kram
Anci

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken härlig kväll ni har haft!! Förstår att det var inspirerande att träffa likasinnade. Fortsätt nu att ha en trevlig helg!
Kram,
Regina

Karin Lindström sa...

Hi, hi det blev också den enda bilden jag tog! Det var ju tur att du tog det kortet så jag också fick till en bild i alla fall *ler*. Vad det var roligt att ses och prata. Ett härligt avbrott från vardagen;)

Hoppas ni har en skön helg! Lite tråkigt väder idag, men det regnar inte i alla fall!

Ha det gott!
Många kramar

Karin

Sussi sa...

Hej Susanne! Tack för dina snälla ord på min blogg...det värmde gôtt!
Ja, visst hade vi kul! Vi var väl sist ut från fiket....kunde suttit kvar mycket längre! Det måste vi göra om!

Kram kram
Sussi

kardemumma sa...

Men vad avis jag blir! Fast på ett snällt sätt....det lät hur skoj som helst!! Fnissa och surra är den bästa medicinen mot vardagen!
Stor kram på dig!
Carina

Useful Art sa...

Åh vad härligt det lät, va kul att ni hade så trevligt!!

Och vilken underbar Magnolia!

Kram /Sara