15 juni 2010

bloggtips

Hej!
Har ni sett vem som har börjat blogga? En av mina riktiga trädgårdsfavoriter :-)


Stiliga tulpaner efter en regnskur, i bakgrunden syns herrn i husets Sommarprojekt -09, det nya staketet mot gatan.
Här hemma är det mest som vanligt. Lillebror satte sig i Fialottans docksäng och fick sedan bändas loss ur den i största hast när hela bottnen brakade ur (stackarn, han var böjd som ett litet U, bara fötterna och huvudet stack upp över docksängskanten). Målning av tallrikshylla pågår så sakteliga, och jag har blåst i en äkta vuvuzela på jobbet idag :-)
Kram!

Susanne

6 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Vilken vacker bild ! Nilla

Änglarnas hus sa...

isses! Dessa vuvuzueleor tar kål på mig!!..Gillar inte ljudet så att säga!..men det klart..de är stämningshöjande iaf,,

Vilken härlig färg på tulpanen! :9

Yes! I sommar skall vi shoppa loss!!

ha det gott! Kram Sanne

Älskade pion sa...

Tänkte bara kika in och säga hej...;) Kram Ulrika

Sussi sa...

Oj oj oj.....stackars lillebror! Fastklämd i en docksäng! Jag säger då det...hoppas att han inte fick några men...typ docksängsskräck!
Jättefin bild på tulpanerna...och tack för bloggtipset!

Kram
Sussi

Mia sa...

Åh vad roligt, måste spana in Pernillas blogg lite. :)

Hoppas du inte blir arg på mig nu... jag kunde inte låta bli att testa rabarberkakan du skrev om tidigare. Såååå god att jag inte kunde låta bli att lägga upp den hos mig också, men jag skrev att det var hos dig jag hittade receptet.

Kram kram
Mia

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå tjejen! Å va kul, den tjejen gillar jag med: )

Vilka läckra shoppingtips fr Bryssel- tack! Jag känner mej sugen på en weekend snart och just Bryssel gillade jag så mycket men det var evigheter sedan jag var där, kanske dags igen!

Soliga men kyliga sommarhälsn fr Nordingården